2017. július 10., hétfő

Leamington FC

2014-ben egy kirándulás után fordultunk a Leamington FC otthona felé, amely a várostól kicsit messze, egy főút mellett, az M40-es autópálya közelében volt kialakítva. Mivel a kapuk nyitva voltak befordultunk a sövénnyel körbevett területre, ahol egy biztonsági ember fogadott minket. Kérdezte mi járatban vagyunk és válaszolva, hogy a pályát szeretném lefényképezni teljesen kétségbe esett és rögtön hívta a főnökét. Elmondása szerint, ő még ilyesmivel nem találkozott, ezért nem engedhet be és azt sem engedheti meg, hogy akár csak egy felvételt is készítsek. Azért telefonált párat az érdekemben, de úgy látszik a főnöke se találkozott még egy "stadion látogatóval" sem, így képeket még távolból sem készíthettem. Ez volt az első alkalom Angliában, hogy nem engedtek egyetlen felvételt sem készíteni egy pályáról. Persze nem estem kétségbe, kifordulva a főútra a következő letérőtől csináltam pár képet, de a magas sövény miatt sajnos még a stadionból sem látszik semmi, nem hogy a mellette lévő edzőpályából. A kirándulást nem fogtam fel kudarcként, gondoltam, majd visszatérek és akkor talán nagyobb szerencsével járok. Egy esztendő elteltével ismét a környéken jártam és gondoltam adok még egy esélyt magamnak és a New Windmill Groundnak. Meglepetésemre ekkor már nyoma sem volt az akadékoskodó biztonsági őröknek, sőt, simán bejutottam, leparkoltam és már készíthettem is a felvételeket. Mivel senki nem kérte számon, hogy mit és miért csinálok, így az edzőpálya után a játéktérre is bemerészkedtem és lencsevégre kaptam a lelátókat is, mondhatni azt csinálhattam, amit akartam. Ezek után teljesen érthetetlen számomra, hogy egy évvel korábban, miért voltak annyira elutasítóak velem szemben, amikor most szabadon járhattam kelhettem. Erre már nem fogom megkapni a választ, a lényeg, hogy a második vizitem sokkal szerencsésebben alakult és megkaptam azt, amiért újra kikocsikáztam a The Philips 66 Community Stadionhoz.

Royal Leamington Spa - New Windmill Ground Stadion

2014

2015

Training Ground - 2015
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése