2013. szeptember 9., hétfő

Wittersham

Wittersham településén az idei évben haladtam keresztül, amikor is a szerencsének köszönhetően felfedeztem a helyi Recreation Ground-ot, amelyen éppen a tavaszi fűnyírás egyik fázisa folyt. Gyorsan be is kanyarodtam a pálya melletti gidres-gödrös parkolóba és megnéztem magamnak a Wittersham SC otthonául szolgáló egységet. A pályák (mert kettő is volt belőle) eléggé egyenetlenek voltak és a kapukból, illetve a gyenge felfestésből ítélve mostanság nem igen rendeznek itt vérre menő helyi rangadókat a 25. ligában. Persze azért állt a "club" és a fű is nyírva volt, tehát valami csak folyik a szent gyepen, még ha nem is a hivatalos bajnoki rendszerben. A klubépület és öltöző sem a legfényesebb aranykorát mutatja a helyi sportegyesületnek, de még volt és az is látszott,  hogy olykor használva is van. Pár perc elég volt a feltérképezéshez, a fotózáshoz így ezen szerencsés véletlen után folytathattam utam mintha semmi nem történt volna! Pedig történt, a mellékelt képeken látható is!

Wittersham Recreation Ground 1-2:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése