2013. szeptember 20., péntek

Nevill Ground - Tunbridge Wells

Royal Tunbridge Wells városa azon különös települések közé sorolandó Angliában ahol a krikett az első számú sport, így a legnagyobb stadion is a krikettereké nem pedig a focistáké vagy a rögbiseké. A Nevill Groundra keresztelt létesítmény a város egy csendes részén található, de az érdeklődők számára könnyen megtalálható. Mivel engem még mindig nem vonz eme sport élőben való megtekintése (A TV-ben is maximum az összefoglalókat nézem meg!) így általában csak az utamba tévedő pályákat fotózom le, azokat se tervszerűen. Ez alól persze kivételt képez egy-egy nagyobb vagy híresebb grund, mint például a most taglalt Tunbridge Wells CC otthona. Ottjártamkor abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a pályagondnok megengedte a belső vizitet is, így nem csak külső fotókat sikerült csinálnom. A lehetőségért hálás is voltam és megpróbáltam élni vele. A lehető legjobb képeket akartam készíteni a lelátókról, de a tudásom és a kamerám korlátai végesek! :) A pálya körbejárása után, még megtekintettem a klubépületet, amelynek hátulja egyben az egyik nagyobb stand, majd elköszöntem kedves "gondnokomtól", hiszen még volt a városban mint megtekinteni a nap folyamán. 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése