2019. augusztus 8., csütörtök

The Pedestal - High Wycombe


2008-ban amikor  High Wycombe környékére költöztem egyből elmentem megnézni a Wanderers otthonát, mivel az Adams Park volt az egyetlen stadion, ami kapásból beugrott a környékről. Később elkezdtem keresgetni, hogy milyen pályák lehetnek még a városban, reménykedve egy-egy kisebb stadionban és hátországban játszó csapatban, hiszen Wycombe csak nem olyan pici. Sajnos hamar kiderült, hogy másik stadion (se kicsi, se nagy) nincs a településen, csak pár szimpla focipálya, annak is a többsége amolyan futball, vagy inkább sportmező ahol van focipálya is sok minden más mellett. A The Pedestal nevű grundra is így találtam, amely akkor már hanyatlásnak indult és a Hithercroft Football Club címere már csak éppen hogy kivehető volt az öltözőn. Reméltem ez később változik és újra szárnyra kap a csapat, de nem így lett és a pálya egyre jobban legatyásodott, a fix játéktér már rég a múlté, habár egy kapu még mindig árválkodik a gyepen. Most csak ideiglenesen járnak ide ki a környékbeli csapatok edzeni, mozogni és én is csak két-három évente nézem meg történt e változás. Jelentem 2008-óta semmi pozitív.

High Wycome - The Pedestal

2014

2017

2018

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése