2019. augusztus 8., csütörtök

Kispályák - London


Londonban megszámolhatatlanul sok sportpálya található, ha el is tűnik egy, valahol biztosan építenek kettőt. 2007-óta sok stadiont látogattam meg, amely során sok kis grunddal is találkoztam, amelyekről viszont kevesebb bejegyzés, beszámoló született, lévén az elején ezt nem tartottam fontosnak. Most visszanyúlva a múltba jön egy adagra való ezekből a kispályákból, amelyek többnyire egy-egy nagyobb sporttelep vagy stadion kísérő kellékei. 2013-ban jártam a Bedfont Sports Recreation Groundnál, amely a Heathrow reptér szomszédságában terül el, így egy kicsit hangos, de mégis élvezhető kerülete Londonnak. Itt egy kisebb pálya áll a nagyok mellett, amely az edzést segíti és a környékbeli fiataloknak is lehetőséget biztosít a mozgásra. A Finsbury Parkban ennél több, szám szerint 8 kispálya áll egymás mellett, igaz ezek még a régi vágású aszfaltozott időkből maradtak ránk és már 2007-ben sem voltak valami fényes állapotban, azóta meg ki tudja mi lett velük. Tower Hamletsben, a Mile End stadionnál is volt egy kicsi, de még a stadiont is alig tudtam anno lencsevégre kapni, nem hogy a pályát. Akkor (2007-ben) egész jó állapotban volt a sporttelep, azóta viszont ki tudja mi lett ezzel a résszel. Az Old Dagenham Parkban is akadt két kisebb bitumenes grund, amelyek nem voltak jó állapotban, de ez elmondható volt az egész környékről, amely amolyan kis drogközpontnak tűnt nekem 2007-ben. A Linford Christie Stadionnál található bitumenes kicsivel is hasonló a helyzet, maga az atlétikai stadion elhelyezkedése és állapota sem volt "kielégítő" számomra, ráadásul be se tudtam menni, így normális képeket sem tudtam készíteni elsőre. Szerencsére azóta már visszajutottam a legtöbb helyre, de a friss képekről és élményekről csak később lesz lehetőségem beszámolni.

Hounslow - Bedfont Sports Recreation Ground (2013):

Islington - Finsbury Park (2007)

Tower Hamlets - Mile End PLCS:

Barking & Dagenham - Old Dagenham Park:

Hammersmith & Fulham - Linford Christie Outdoor Sports Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése