2017. december 9., szombat

Londoni Sportcsarnokok

London híres és nagy sportcsarnokai mellett most következzen öt kisebb fedett létesítmény, ahová az utam vezetett az elmúlt tíz esztendőben.
A Shree Katch Leva Sports and Community Centre sporttelepének meglátogatása egészen friss élmény, hiszen idén nyáron tévedtem el arra és fedeztem fel a sporttelepet, ahol egy kisebb fedett is található. Kinézete alapján inkább egy raktárra vagy istállóra emlékeztetett, de ne legyünk telhetetlenek, a célnak így is megfelelt, hisz több benne a megrendezett piac mint a sportesemény.
A Hillingdon Sport and Leisure Complex épületénél már jártam korábban, de akkor se nagyon fogott meg, ráadásul nem is olyan jól fotózható, mert egy vaskosabb fehérre meszelt téglakerítés elállja az utat. Azért csináltam pár képet, de az igazi cél a mellette található többfunkciós sporttelep változásainak megörökítése volt.
Haringeyben, a New River Sport and Fitness Center területén is jártam már korábban (igaz akkor még nem így hívták), de itt is a szomszédban található stadion és három focipálya volt az elsődleges cél, de most jutott  idő az egyéb kiegészítő létesítmények megfelelő megörökítésére, így a csarnokról is több és szebb képet tudtam készíteni.
Barnetben csak a véletlennek köszönhettem a Barnet Table Tennis Centre épületének felfedezését. Egyszerűen csak jókor kanyarodtam jó helyre és megpillantva a kisebb csarnokot és a rajta lévő feliratot nem volt kérdés, hogy csinálok róla pár képet, főleg, hogy egy új műfüves sportpályát is lencsevégre kaphattam.
A Wembley FC kisebb stadionjához is visszatértem idén, mert zavart, hogy anno csak a center és edzőpályát örökítettem meg jobb felvételeken, míg a környékben található krikett és teniszpályákat, az atlétikai stadiont csak futtában  kaptam lencsevégre, vagy egyáltalán nem is készítettem róla felvételeket. Tíz év elteltével ezen kívántam változtatni és 2007 után a sportcsarnokról is új képeket készítettem, igaz csak kívülről, de számomra most ez is egy nagy élmény volt.

Hillingon - Shree Kutch Leva Patel Sport and Community Centre:

Hillingdon - Hillingdon Sports and Leisure Centre:

Haringey - New River Sports and Fitness Centre:

Barnet - Barnet Table Tennis Centre:

Brent - Vale Farm Sports Centre:
2007

2017

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése