2021. augusztus 18., szerda

Bowling Greens 5.

Az ötödik bejegyzés kicsit rendhagyóbbra sikeredett, mert nem 5 külön pályáról lesz szó, csak háromról, viszont mind a háromnál többször is jártam az elmúlt időszakban. Seaford-ban az első képkockák 2016-ból valók és a fehér sziklák tetejéről próbáltam behatárolni a bowling green helyét, amelyben nagy segítségemre volt a stadion, amely mellett elhelyezkedett. 2017-ben már közelebb merészkedtem, így a pálya is jobban látszik a felvételeken. St. Albans-ban is valami hasonló volt a helyzet, annyi különbséggel, hogy a 2010-es első vizitem alkalmával nem akadt meg a szemem a kis zöld pályácskán, így a Clarence Park ezen szegletéről nem készült külön képkocka. 2014-ben viszont már alaposabb munkát végeztem és az egész parkot bejárva a bowling green-nek is szenteltem elég figyelmet és "filmet". Warwick-ban a kastélyból tekintettem le az alatta elhelyezkedő Boat Club sporttelepére, ahol a teniszpályák mellett egy kis "zöldség" is meghúzódott, habár se 2009-ben, se 2012-ben nem sikerült értelmes fényképekkel megörvendeztetnem magam és a blog közönségét. Talán egy újabb vizit majd lehetőséget ad erre.


Seaford - The Crouch (Seaford Crouch BC) - 2016 / 2017:


St. Albans - Clarence Park (ST. Albans BC) - 2010 / 2014:


Warwick - The Warwick Boat Club (The Warwick BC SC) - 2009 / 2012:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése