2016. december 17., szombat

RAF Halton




Haltonban egy útlezárás miatt kerültem még 2014-ben, amikor Aylesbury felé igyekezvén valami oknál fogva lezárták a főutat és Halton felé kellett kitérni. Az út melletti táblák sűrűn jelezték, hogy ez egy "demilitarizált" zónába kerültem, hiszen a brit légierő kaszárnyái, kiképzőközpontjai, iskolái, egyéb épületei voltak leolvashatók ezen jelzésekről. A sportpályák ugyan nem voltak jelezve, de az út pont a krikett és labdarúgópálya között vezetett, így gyorsan kerestem parkolási lehetőséget, hogy a nem mindennapi szerencsémet kamatoztassam pár fénykép erejéig. Belépni ugyan nem mertem a területre, mert az szigorúan meg volt tiltva, de gondoltam a fényképezéssel nem árthatok, így kicsit sietősen, de elkezdtem a munkát. Elsőnek a krikettpályán volt a sor, ami egy egyszerű, semmi extrát nem mutató grund volt, egy nagyon pici pavilonnal. Sokat nem is törődtem vele, hiszen már akkor is a szomszédos labdarúgópálya felé terelődött a figyelmem. Az útról ugyan alig látszott, de kiszállva a kocsiból feltűnt a sötétzöldben pompázó tribün, amelyet a kamuflázs szinte teljesen elrejtett elsőre, de örömmel nyugtáztam, hogy egy igazi katonai létesítménnyel van dolgom. A főlelátó mellett még volt egy padsoros megoldás is a másik hosszanti oldalon, de ezen kívül csak a szépen karbantartott játéktér és az erdei környezet érdemel említést. A mai napig nem tudom mi történhetett azon a főúton azon a napon, de rám kedvezően hatott az elterelés.


RAF Halton Cricket Ground:

RAF Halton Football Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése