2015. július 12., vasárnap

Nyírábrányi Sportpálya

Nyírábrányban csaknem két évig dolgoztam a határon, így volt időm szemrevételezni az egykori "határőr laktanyával" szembeni területet, ahol a Nyírábrányi KSE otthona volt kialakítva. Sajnos akkor még nem sok figyelmet fordítottam a pályák fotózására, így nem is nagyon van a birtokomban értékelhető felvétel a kétezres évek elejéről. A helyi csapatról és az otthonukról se sokat tudok, pedig pár kolléga is kergette náluk a bőrgolyót, és egy kisebb helyi szurkolócsoport is tevékenykedett egy rövid ideig a kék-sárgák támogatására. A játéktér közvetlen a határvonal mellett terül el, így a partvonal csak pár száz méterre van  a helyi határátkelőtől és ezzel együtt a határsávtól, mely jelenleg Magyarországot elválasztja Romániától. A komolyabb fotózást 2013-ba ejtettem meg, pont akkor, amikor a pályán gyepet cseréltek, de az nem vált be, hiszen a telepítés után teljesen kisárgult a fű. A fényképezés idején a sportegyesület vezetője, a polgármester és még pár helyi nagykutya jött szemrevételezni a gyepet, ami szó szerint ki volt száradva. Amikor meglátták hogy fényképezek azt hitték valami helyi újságíró vagyok és felháborodva mutogatták, hogy a gyep és talajcsere ellenére a pályájuk sivárabb mint valaha. Én nem ábrándítottam ki őket, nem mondtam hogy nem vagyok firkász, és nem fogom nagydobra verni azt hogy mi történt feléjük. Nem kérdeztek, én meg nem firtattam a jöttömet, csak csináltam a megszokott felvételeket majd Fülöpre távoztam, ahol szintén gyepcsere történt, csak azzal a különbséggel, hogy ott szebb lett a fű mint Angliában.

Nyírábrányi Sportpálya:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése